Opis:
Režiser Yves Boisset je zgodbo o preiskovalnem sodniku Fayardu zaznamoval s temačnim pogledom na državne institucije, prežete s korupcijo in zakonom močnejšega. Jean-Marie Fayard je sodnik, ki mu zaupajo preiskavo dosjeja o bogatem industrialcu, domnevno vpletenem v vrsto nepojasnjenih smrti. Čeprav poskušajo sodnikovi nadrejeni speljati njegovo pozornost stran od tega primera, pa tudi Fayardov naslednji primer vodi k prvemu. Fayard je deležen osebnih groženj, a ga to ne odvrne od prepričanja, da mora biti pravici zadoščeno. Pri tem pa močno podceni moč in vpliv svojih nasprotnikov ...
"Sodnik, imenovan šerif prikliče tako klasične ameriške trilerje noir kot klasične vesterne. (...) Zaradi izrazito pesimističnega tona in ostrine se razlikuje od večine francoskih trilerjev tega časa. (...) Po ogledu gledalca prežemajo občutki, ki jih je Boisset želel vzbuditi; globoka skeptičnost glede integritete tistih, ki se z delom prebijajo na vplivne položaje. V Boissetovem temačnem svetu prikrivanja in zarote je korupcija na vrhu lestvice prikazana kot endemična in neizogibna. Glede na to, čemur smo bili od nastanka filma priče v resničnem svetu, se zdi, da ni tako daleč od resnice." (James Travers, Films de France)
|