Satirična politična drama, z dobro mero ironije popopran metafilm, ki ga je navdihnilo zaostrovanje napetosti med Srbi in Albanci na Kosovu.
V kosovskem mestu je bila brutalno pretrgana ljubezenska zveza med Srbom in Albanko. Iz prestolnice zdaj prihaja režiser, opremljen z video kamero, da bi posnel udeležence dogajanja, delo policije in družine zaljubljencev. Zgodba se razvija skozi prepletanje različnih pripovednih formatov: uradnih televizijskih posnetkov, osebnih video beležk režiserja in njegovih poskusov, da na podlagi zbranega gradiva ustvari igrani film. Vsakdo v filmu ima o dogajanju svoje mnenje, svoj pogled in vsak ponuja nasvet, ki obeta najboljšo rešitev.
»Film je zasnovan kot zmes drame z elementi tragike in črne komedije, žanrsko hibridnost pa dopolnjuje struktura, ki kombinira različne vrste filmskih oziroma video zapisov, kar daje celoti metatekstualni pečat. Jasno je, da gre tu za postmodernistično poetiko par excellence, ki je bila tedaj v svetovni kinematografiji na vrhuncu popularnosti, Za zdaj brez dobrega naslova je eden njenih najvidnejših jugoslovanskih odmevov.« (Branislava Branka Čeperac, Kino Tuškanac)