Glavni pokrovitelj
S podporo programa 
Medijski pokrovitelj

Spletni medijski pokrovitelj
Prijava na e-novice

Spremljevalni program

Okrogla miza Snemanje filmov s Panasonic GH4

Gostje okrogle mize:

  • Andrej Virc, direktor fotografije pri filmu Houston, we have a problem!
  • Sašo Štih, direktor fotografije pri  filmu Pr' Hostar
  • Darko Herič, direktor fotografije za tv-serijo V dvoje
  • Domen Ožbot, direktor fotografije v oddaji Taksi, kviz z Jožetom
  • Teo Rižnar, kolorist pri podjetju Nuframe d.o.o.

Povezuje: Luka Marčetič

 
Prijavi se!>>

 

Podrobnejši opis in časovnic delavnic

  • Delavnica pisanja filmskega scenarija (Tina Poglajen)

Med letošnjim Ljubljanskim mednarodnim filmskim festivalom bo že tretjič zapored potekala tudi delavnica osnov scenarističnega pisanja pod mentorstvom filmske kritičarke Tine Poglajen. Delavnica je namenjena srednješolcem in srednješolkam ter študentom in študentkam.

Letos bo delo usmerjeno v pisanje scenarijev za kratke igrane (ali pol-dokumentarne) filme, ki bodo umeščeni v Ljubljano. Poleg scenarističnega pisanja bomo pazili_e tudi na produkcijske omejitve (več spodaj pri pogojih), saj bomo dva izmed scenarijev izbrali za realizacijo. Tako bosta v drugem delu seminarja lahko posneli dva kratka filma pod mentorstvom Sandija Skoka in v sodelovanju s Pionirskim domom. Udeležba na delavnici je brezplačna, vendar bodo prijave omejene.

POGOJ za sodelovanje je poleg prijave (Prijavi se!) tudi kratka obrazložitev ideje za scenarij, ki bi jo na delavnici želele_i razvijati. Izmed prispelih prijav bomo izbrali najprimernejše. Zgolj prijava torej še ne zagotavlja udeležbe na delavnici! Na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. zainteresirane_i do 2.11.2016 pošljite kratek (nekaj vrstični, oz. krajši odstavek) opis svoje ideje za scenarij za kratki film (do 5 minut). Ta naj bo umeščen v konkreten del mesta Ljubljane in naj se nanaša na značilnosti življenja v Ljubljani ali njegove specifične problematike, naj bo zgodba časovno umeščena v popoldne oz. večer, pri snemanju pa predvidite uporabo javne razsvetljave in urbanih predmetov. Ni treba, da obrazložitev ideje zajema celo pripoved, dovolj je le izhodišče in opis projekta, kakor ste si ga zamislile_i.

Delavnica bo potekala od 10. do 14. novembra, v dopoldanskih in popoldanskih urah.

 

  • Delavnica filmske kritike (Matic Majcen)

Na delavnici filmske kritike bomo udeležence uvedli v poglobljeno pisanje o filmu. Odgovorili bomo na vprašanja, kot so: Kaj danes pomeni biti filmski kritik? Kakšne vrste filmske kritike poznamo? Kako izpiliti svoj slog pisanja in kako postati poklicni filmski kritik? Delavnica predstavlja izvrstno priložnost za vse, ki bi si želeli vzpostaviti prvi resnejši stik s poglobljenim pisanjem o filmu. Udeleženci bodo tokom delavnice napisali svojo filmsko kritiko na podlagi filmov, videnih na LIFFu, izbrani izdelki pa bodo objavljeni na uradnem blogu festivala. Prijavi se!

Delavnica bo potekala od 10. do 14. novembra 2016, v popoldanskih urah.


Podrobnejši opis predavanja:

  • Miha Černec: S čimm vse se ukvarja filmski producent?

Miha Černec je eden najbolj priznanih slovenskih filmskih in televizijskih producentov. Med študijem slovanskih jezikov in književnosti na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani se je ukvarjal s pisanjem kritik in prevajanjem. Je tudi eden od ustanoviteljev revije Balcanis, ki pokriva prostor bivše Jugoslavije in nastaja v več jezikih. Sicer pa se intenzivno se ukvarja s produkcijo, je član produkcije skupine Staragara, je izvršni producent najmanj 15 filmskih naslovov, med drugim Vem (Jan Cvitkovič, zmagovalec FSF za najboljši kratki film, posebna nagrada žirije v Sarajevu 2008, tekmovalni program v Locarnu), Archeo (celovečerni igrani, Jan Cvitkovič, 2011), Moji, Tvoji najini (direktor televizijske nadaljevanke, rež: Siena Krušič, 2010–), Zoran, moj nečak idiot (celovečerni film, Matteo Oleoto, 2013), Ljubezen na strehi sveta (kratki film, Jan Cvitkovič, 2015) itd. Sodeloval je tudi pri projektih, kot so Traktor, ljubezen in rock and roll (Branko Đurišić – Đuro, 2008), Instalacija ljubezni (Maja Weiss, 2007), Slovenka (Damjan Kozole, 2009) idr.

V predavanju z naslovom Kaj pomeni biti filmski producent? bo predstavil poklic producenta, tudi na osnovi bogatih lastnih izkušenj.

Predavanje bo na sporedu 11. novembra 2016 ob 18. uri v dvorani E1 Cankarjevega doma.

15. obletnica MMC

TO, 15. novembra, ob 18. uri
Linhartova dvorana, 5'90, 5'50* EUR (vstopnica za film)

Multimedijski center RTV Slovenija po projekciji filma Glej in se čudi (Lo and Behold) pripravlja pogovor o razvoju in vplivu novih tehnologij na naše življenje. Bodo naši vnuki sploh še iskali fizično bližino sočloveka ali bodo vse svoje potrebe zadovoljili kar s pomočjo medmrežja?


Preberi tudi članek naslovom Z MMC-jem na premiero!

Neposreden prenos na spletni strani rtvslo.si.

 

Filmska nagrada LUX

Filmsko nagrado LUX, ustanovljeno leta 2007, vsako leto podeljuje Evropski parlament z dvema glavnima ciljema: povečati pretok evropskih filmov po Evropi ter povsod po evropskem prostoru spodbujati dialog in razpravo o poglavitnih družbenih vprašanjih.


Tudi tako dejavno uveljavlja kulturno in jezikovno različnost, kot je določeno v Listini EU o temeljnih pravicah. Ob tem ima zaradi svojih zakonodajnih pristojnosti odločilno vlogo pri oblikovanju politik EU, ki vplivajo na vsakodnevno življenje 500 milijonov Evropejcev in sodeluje pri reševanju ključnih družbenih vprašanj. 


Filmski dnevi LUX, v okviru katerih so predvajani trije filmi, finalisti nagrade LUX, ki jih vsako leto julija izbere mednarodna žirija, potekajo po vsej Evropi. Vsi trije filmi so prevedeni v vseh 24 uradnih jezikov, s čimer dosežejo občinstvo v vseh državah EU. Prav v tem je edinstvenost te filmske pobude Evropskega parlamenta, saj zaradi jezikovne razdrobljenosti zelo malo evropskih filmov premaga jezikovne ovire in doseže tako širok krog gledalcev.


Evropski parlament sodeluje z evropsko filmsko industrijo in je z nagrado LUX partner številnih filmskih festivalov v Evropi, med drugimi berlinskega festivala Berlinale, festivala 14 dni režiserjev v Cannesu, festivala v Karlovih Varih, Beneških dni, festivalov v Sofiji, Stockholmu, Solunu, Dunaju (Viennale), Talinu (Black Nights), Corku, Bratislavi in Sevilli ter Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala – Liffe. 

Več o filmski nagradi LUX na www.luxprize.eu in www.europarl.si

 

Filmi, finalisti za nagrado LUX 2016 na 27. Liffu

Brezplačne projekcije

 

TO, 15. novembra, ob 19.30,

Ko odprem oči (À peine j'ouvre les yeux), režija Lajla Buzid; Francija, Tunizija, Belgija, Združeni arabski emirati

Projekcija bo interaktivna. Pred in po filmu se bomo preko spleta v živo povezali z Brusljem, od koder bosta na vprašanja odgovarjali režiserka in glavna igralka. Vprašanja bo mogoče zastavljati preko twitterja.

 

PE, 18. novembra, ob 11. uri

Bučko (Ma vie de courgette), režija Claude Barras; Švica, Francija

 

NE, 20. novembra, ob 20.45

Toni Erdmann, režija Maren Ade; Nemčija, Avstrija, Romunija

 

Kosovelova dvorana, brezplačne vstopnice

 

Podoba kinematografa v digitalni dobi

PO, 14., ob 10. in TO, 15. novembra, ob 14. uri
Dvorana Lili Novy, vstop prost

 

Strokovno srečanje Art kino mreže Slovenije

Art kino mreža se s tehničnih vprašanj (digitalizacija) že vrsto let preusmerja v programske pobude, kot so filmska vzgoja, skupne promocijske akcije in prizadevanja za boljšo dostopnost kakovostnega in umetniškega filma. Na srečanju bo pogovor tekel o alternativnih modelih distribucije filmov, novem konceptu kinematografa z vedno več »nefilmskih« vsebin ter o vplivu drugih vizualnih platform (VoD, spletni mediji, televizija) na ohranjanje čarobnosti velikega platna.