Glavni pokrovitelj
S podporo programa 
Medijski pokrovitelj

Spletni medijski pokrovitelj
Prijava na e-novice

Domov

Letos tudi dve novi lokaciji!

Mestni kino Metropol Celje, Anton Podbevšek Teater Novo mesto

Cene vstopnic Mestni kino Metropol Celje, Anton Podbevšek Teater Novo mesto 4'60 EUR

Mlajši od 25, starejši od 65 let in upokojenci 4'30* EUR

Vstopnice so na voljo zgolj na festivalskih prizoriščih Mestnega kina Metropol Celje in Anton Podbevšek Teater Novo mesto uro pred projekcijo, ne pa tudi na drugih festivalskih lokacijah oz. na www.liffe.si. Pri nakupu ni mogoče uveljavljati količinskih popustov.

 

Informacije med festivalom

– Mestni kino Metropol Celje M 040 296 701 S www.kinometropol.org

– Anton Podbevšek Teater Novo mesto T (07) 391 78 16 S www.antonpodbevsekteater.si

 

Pomemben datum: Torek, 18. oktobra 2016

Takrat se bo začela predprodaja vstopnic, izšel bo katalog, program festivala pa bo objavljen v programski knjižici in seveda na naši spletni strani.

 

Vstopnice

Predpremiere in Kralji in kraljice 5'90 EUR, drugi sklopi 4'90 EUR, Kinobalon 4'50 EUR; Kolosej Maribor 4'60 EUR

Za mlajše od 25, starejše od 65 let in upokojence v času predprodaje in redne prodaje vstopnic: Predpremiere in Kralji in kraljice 5'50 EUR, drugi sklopi 4'50 EUR, Kolosej Maribor 4'30 EUR

 

V predprodaji posebne ugodnosti ob nakupu 6, 10, 15 in 20 vstopnic za različne filme; v redni prodaji posebne ugodnosti ob nakupu 4 ali več vstopnic za isti film. Popuste lahko uveljavljate na vseh prizoriščih festivala in na www.liffe.si. Popusti se ne seštevajo ter ne veljajo za odprtje in sklepno prireditev festivala.  

 

 

Cena kataloga: 8 EUR

 

Poziv prostovoljcem

ČE
… v novembru nestrpno pričakujete 27. LIFFe,
… imate radi film in filmske ustvarjalce,
… želite spoznati ozadje festivala,
… ter želite spoznati režiserje, igralce, scenariste in druge festivalske goste.
… ter imate primerno znanje, čas in voljo do dela.

POTEM
vas vabimo k sodelovanju,

PRI
... spremljanju gostov festivala,
... urejanju festivalskih lokacij,
… različnih festivalskih opravilih.

OGLASITE SE
in se nam predstavite.

Prošnjo z življenjepisom do 3. 10. naslovite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Videti, ne gledati

 

V desetih letih vodenja Liffa sem se naučil marsičesa, predvsem pa »branja«, »tipanja«, »opazovanja« in »poslušanja«. Zakaj navednice? Štiri vrline so z vsakdanjim človeškim zaznavanjem povezane samo toliko, kolikor izpolnjujejo vlogo senzoričnih dražljajev. Med pripravami na vsakoletni festivalski dogodek namreč skušam brati občinstvo in njegova pričakovanja, začutiti utrip sodobnih estetskih smernic, izostriti čut za približevanje ezoterike širšemu občinstvu. Skratka, širiti filmsko kulturo v času, ko nekateri film povezujejo s pogrebom. Kar se v kulturnem okolju ne dogaja prvič; smrt so filmu razglašali že v začetku petdesetih let ob dvigu televizije, pa v sedemdesetih ob prvih odločnih korakih videa in tako naprej, vse do digitalne dobe s preloma tisočletja. Kot bi nekdo hotel reči, da je bilo sto let filma povsem dovolj, zdaj naj se dostojanstveno umakne. Kam? In predvsem komu? Malemu ekranu, tabličnim računalnikom in zaslonom mobilnih naprav? Ti nosilci avdiovizualnih vsebin so gotovo učinkoviti za instantno potrošnjo, vsi jih uporabljamo, ampak užitki ob sprejemanju so še vedno najbolj siloviti, ko imamo opravka z »arhaičnimi« mediji. Ki se vračajo, morda ne skozi glavna vrata, a dovolj zaznavno, da pridejo do ljudi, ki hočejo uživati. Ste že slišali za galerijo ali muzej, ki bi ju zaprli, ker da so olja na platnu poskenirana in digitalno dostopna prek spleta? Zgodba o ponovnem uveljavljanju vinilnih plošč in tiskanih knjig v razmerju do digitalnih nosilcev je že nekaj časa znana. Pri filmu je zadeva malce drugačna, saj ob digitalnem snemanju ne moremo več govoriti o nepravem odnosu do »digi« vsebin. Film je v 21. stoletju digitalen in takšen bo povečini verjetno ostal. Kar ni problematično; v tem zapisu ne malikujem 35mm filmskega traku, pač pa kinematografsko izkušnjo oziroma – če se oprem na komercialno logiko get your money's worth – pravico potrošnika, »da dobi tisto, za kar je plačal«. Govorim o pravici odjemalca, da polno dojame/užije vsebino, ki si jo je ustvarjalec zamislil. Kar se lahko zgodi le pred kinematografskim platnom. Logika je potemtakem preprosta: ni dovolj gledati, treba je videti.


Simon Popek, programski direktor festivala

Domov


Perspektive

Predpremiere

Kralji in kraljice

Panorama svetovnega filma

Ekstravaganca

Kinobalon

Evropa na kratko

Posvečeno: Jerzy Skolimowski

Retrospektiva: Film gre v kino
Fokus: Romunski film 2.0
 
 
 
 



Festivalski sklopi

  • Perspektive, uraden tekmovalni sklop mladih režiserjev za nagrado vodomec Telekoma Slovenija, d.d.
  • Predpremiere, filmski vrhunci, odkupljeni za predvajanje po Sloveniji.
  • Kralji in kraljice, dela prepoznavnih in nagrajevanih mojstrov sodobnega filma.
  • Panorama svetovnega filma, festivalski favoriti s petih celin.
  • Ekstravaganca, t. i. polnočni kino, prinaša raznovrstne, drznejše in žgečkljive vsebine.
  • Kinobalon, samostojen sklop za gledalce od 4. do 14. leta; v sodelovanju s Kinodvorom.
  • Evropa na kratko, tekmovalni program kratkega filma.
  • Posvečeno: poljski režiser Jerzy Skolimowski, ki je na zadnjem beneškem festivalu prejel zlatega leva za življenjsko delo in na 27. Liffe prihaja kot gost
  • Retrospektiva: Film gre v kino: celovit pregled del zgodovinsko pomembnega cineasta ali tematska retrospektiva
  • Fokus: Romunski film 2.0